Sikertelen online fizetés? Ne aggódj!
A vásárlói fiókodban egyszerűen újraindíthatod a fizetést:
- Jelentkezz be a profilodba.
- Válaszd ki a sikertelen bankkártyás fizetéssel érintett rendelést.
- Indítsd el újra a fizetést.
Nincs regisztrációd?
Semmi gond! A "Sikertelen fizetés" tárgyú e-mailben található hivatkozásra kattintva ismételten kezdeményezheted a fizetést.
Biztos lehetsz benne, hogy:
- A sikeres fizetésről visszaigazolást küldünk.
- Ha meggondoltad magad, a megrendelés módosítása menüben jelezheted, hogy nem szeretnéd a fizetést újraindítani, és módosíthatod a fizetési módot.
Minden rendelést rögzítünk:
A sikertelen online fizetés ellenére a megrendelésed bekerül a rendszerünkbe. Ha meggondoltad magad a vásárlással kapcsolatban, kérjük minél hamarabb jelezd felénk.