1. Mennyi a szállítási idő?
Termékeink szállítási ideje minden esetben feltüntetésre kerül a termékoldalakon. Amennyiben ez bármi okból eltérne, úgy a vevőszolgálat a megrendelést követő 1 munkanapon belül felveszi a kapcsolatot a vásárlóval.
Webáruházunkban az alábbi szállítási információkkal találkozhatsz:
Készleten: várható szállítás 1-3 munkanap
Ez azt jelenti, hogy az általad rendelni kívánt termék jelenleg raktáron vagy, így azt neked 1-3 munkanapon belül ki tudjuk küldeni.
Rendelhető: várható szállítás 4-5 munkanap
Az általad kiválasztott terméket meg kell rendelnünk központi raktárunkba amely 1-2 munkanapot is igénybe vehet. A terméket ezt követően küldjük ki neked, így a rendelésedtől számítva 4-5 munkanap, mire megérkezik hozzád.
Ideiglenesen nem elérhető
Ha ilyen információt látsz a termék alatt, akkor annak beszerzése jelenleg nem lehetséges.
2. Hogyan tudom visszaküldeni a nem kívánt terméket?
A KingZoo.hu-n vásárolt terméket 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted.
Fontos, hogy a terméket csak kipróbálás erejéig használd. Ha a terméket sértetlenül visszaküldöd, a teljes vételárat visszatérítjük. Kivételt képeznek a felbontott állateledelek, takarmánykiegészítők, állat ápolási és állatgyógyászati termékek.
Az elállási jog gyakorlásához írj nekünk email-t megrendelésed átvételétől számított 14 napon belül a kingzoo@kingteam.hu címre vagy töltsd ki az űrlapot, melyet IDE kattintva érhetsz el.
A visszaküldendő terméket gondosan csomagold be az eredeti dobozába, annak minden tartozékával együtt.
Visszaküldési címünk: Gáll-Kanyó Melinda, 6060 Tiszakécske, Kinizsi Pál u. 38.
A gyorsabb feldolgozás érdekében a csomagolásra jól láthatóan írd rá eredeti megrendelés számod! A számlán találod meg.
Utánvétesként feladott küldeményt nem áll módunkban átvenni.
A csomag beérkezését követően várhatóan 2-3 munkanapon belül visszautaljuk a vételárat.
3. Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal
Amennyiben nem sikerül a belépés, e-mail címed megadásával kérhetsz újat az „elfelejtettem a jelszavamat” gombra kattintva. Amennyiben nem emlékszel az e-mail címedre, amit korábban használtál, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
4. Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?
Nem, webáruházunkban tudsz vásárolni regisztráció nélkül is. Javasoljuk viszont, hogy mégis csak regisztrálj, mivel így számos olyan kedvezményben és szolgáltatásban részesülsz, amit egyébként nem kapnál meg. Ehhez csak egy jelszót kell megadnod a vásárlás során és máris részt vehetsz hűségpont rendszerünkben, illetve azonnal értesülsz akcióinkról.
5. Mit tegyek, ha helytelen szállítási címet/ telefonszámot/ stb. adtam meg?
Amennyiben rendelésed még nem kapott csomagszámot (vagyis, ha még nem kaptál fuárszolgálatunktól e-mailt ezzel kapcsolatban), akkor kérjük, hogy jelezd módosítási igényedet felénk a kingzoo@kingteam.hu e-mail címen és átírjuk a rendszerben az adatokat.
Amennyiben a rendelésed már csomagszámmal rendelkezik, akkor a választott futárszolgálattól kapott e-mail-ben szereplő linken keresztül végezheted el a kívánt módosításokat.
Ha nem találsz ilyen linket, akkor azt javasoljuk, hogy csak egyszerűen hívd fel a futárszolgálatot, vagy a csomagodat kézbesítő futárt az e-mailben szereplő telefonszámon.
6. Nem kaptam visszaigazoló emailt:
Előfordulhat hogy az email fiókja a visszaigazoló emailünket a SPAM mappába teszi automatikusan. Másik esetben nem sikerült a rendelési folyamatot lezárnia, ezért nem kapott róla visszaigazoló emailt. Kérjük mindkét esetben jelezze felénk, hogy megnézhessük rendszerünkben.